Основні види поломок в телефонах

Незважаючи на запевнення виробників про надзвичайну якість своїх смартфонів, інколи вони все ж виходять з ладу.

Дисплейний модуль

Одне з перших, що ламається, це екран.

Причини виникнення плям на дисплеї:

1.     Потрапляння вологи під корпус. LCD-дисплей це світлорозсіювальні плівки, котрі можуть злипнутися, якщо між ними потрапить волога.  В сучасному AMOLED-дисплеї інша структура, тож незначна кількість рідини не завдасть ніякої шкоди екрану.

2.     Заводський брак. Дефекти виробників утворюються внаслідок неправильної довжини гвинтів, які здавлюють плівки між собою. такі плями не змінюють свій вигляд під різними кутами на відміну від «мокрих плям».

3.     Локальний перегрів. Він виникає внаслідок неправильного теплообміну, а після охолодження смартфону екран вже не відновлюється, залишаючи жовтого кольору плями.

4.     Несправність світлодіодної підсвітки. В даному випадку екран або взагалі буде гірше підсвічуватись, або на ньому з’являться чорні плями. При несправності світло діодів краще повністю змінити дисплейний модуль.

Пошкодження водою

Мікрофон та динамік

Не рідше ніж екран ламаються динамік та мікрофон. Якщо свіпрозмовник вас не чує, можливо до мембрани мікрофону потрапив пісок, пил або бруд. Треба всього лише прочистити канал до мікрофону, але, якщо робити це самостійно, то можна пошкодити мембрану. Краще довірити цю роботу фахівцю з сервісного центру.

В дешевих китайських копіях смартфонів, як правило, використовують неякісні деталі. В тому числі, мікрофони. Якщо під час розмови з’явився сторонній звук (найчастіше це писк), то мікрофон треба замінити, тому що його ресурс вже вичерпано.

Якщо при підключенні гарнітури зникає звук, мабуть сталося залипання датчика під’єднання апаратури. Треба лише відключити, а потім знову підключити навушники. Якщо проблема не усунулася, можливо, пошкоджено роз’єм, якій треба ремонтувати. Також це може бути програмний збій, якщо гарнітура неоригінальна і купувалася окремо від смартфону.

Погіршення звуку з вашого боку, коли ви погано чуєте співрозмовника, являє собою несправність динаміку. Якщо звук став просто тихішим, більш за все, що забруднилася багатошарова сіточка динаміка. Самостійно її вичистити немає ніякої можливості, тому що вона дуже тонка.

Якщо звук зник після падіння телефону, можливо, від’єдналися контакти. Перевірити це можна сильним стискуванням корпуса – якщо звук з’явився, це точно контакти. Треба обов’язково йти до сервіс-центру, ну, або обмотати корпус ліпкою стрічкою, якщо такий вигляд вам сподобається.

При неправильному наклеюванні захисної плівки або скла на екран треба прослідкувати, щоб отвори співпали, тому що перекриття каналу динаміка  100% призведе до погіршення якості звуку.

Якщо одночасно перестали працювати динамік, мікрофон та гніздо зарядки, то це поломка міжплатного шлейфу. Треба звертатися до сервісного центру, в якому фахівці зможуть налагодити нормальну роботу смартфону, відремонтував або замінив шлейф. Ми рекомендуємо не займатись самостійним ремонтом, а звернутись до нашого сервісного центру – СервісФон.

Інші поломки

Багато порушень в роботі смартфону виникає через акумуляторну батарею. Якщо мобільний пристрій перегрівається або самостійно відключається, скоріш за все, це акумулятор. Його треба протестувати в сервісному центрі, і, якщо він несправний,  замінити. Залишати батарею, яка перегрівається, неможна, тому що телефон може спалахнути або вибухнути.

Якщо смартфон не бачить сім-карту, або роз’єм для сімки забруднився, або зламався. Можна вийняти сімку та протерти поверхню ластиком. Якщо це не допомагає, треба звернутися до сервісу, де відновлять контакти роз’єму.

Основна причина всіх поломок смартфонів – це механічні ушкодження, які виникають через неправильну експлуатацію мобільного пристрою. Користуйтеся захисним чохлом, віддаляйте від себе телефон під час активної фізичної дії та не нехтуйте рекомендаціями з інструкції.